You are your own limit.

Ny vecka, nya möjligheter!
Så sant som det är sagt, nu har jag gett mig f*n på att hålla mig frisk.
Har proppat mig full med diverse vitaminer(och givetvis den sedvanliga gröten).

Och till den stora frågan, hur gick det för mig på gymmet igår?
Jo, precis som jag misstänkte hade jag svårt att genomföra ett så kallat "lugnt pass".
I början var jag helt ensam, och då gick det rätt bra.
Sen var det ju det där med tävlingsmänniskan som bor i mig.
För när det kom en till brud som skulle köra lite, skulle jag ju prångt vara värst.
Aja, det var otroligt skönt att köra igen, jag får sån energi och glädje av träningen.
Hej endorfiner!




Att sätta lämpliga mål är en bra grej.
Om man ställer för höga krav på sig själv, eller sätter upp mål som man sedan inte klarar så leder det bara till massa besvikelse. Och man kanske skiter i hela grejen istället!
Därför har jag beslutat mig för att hålla mig ifrån sötsaker tills på fredag.
Det känns realistiskt med tanke på att jag i all denna rastlöshet(när jag inte har fått träna), har bakat en massa....och därmed även ätit otroligt mycket fikabröd!

Ikväll intar jag volleybollplanen igen, jag längtar längtar längtar. ♥

Nu är det dags att få undan frukosten, borsta tänderna och ge sig iväg till jobbet.
Ha en fantastisk måndag!


Kommentarer
Postat av: Patrik

Ah, du är klok du :) Jag brukar alltid sätta målen lite för högt så det är näst intill omöjlig att nå dit. Brukar heller inte nå ända fram även om jag får bra resultat... Men ändå leder det ju till att man inte känner att man lyckats när man inte nått målet... så till slut slutar man bry sig och då spelar det ingen roll vad man sätter för mål.



Sv:Fast även om det inte stämde exakt med procenten så blir det en väldig massa jobb om man jobbar både vardagar och vissa helger :)



Ha en fin måndag du med!

2011-11-28 @ 09:43:08
URL: http://bloggliv.ws

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0