Saturday.

Lördagsmorgonen innebar ett gympass med mamsen. 8.20 stod hon utanför mitt palats och var redo.
Morgonpigga for sure!




Ser ni min muskulösa arm!? Jösses vad bra det kommer kännas i sommar när jag kan peka och säga: "-Stranden ligger diiiitåt!"




Vädligt fancy äpplen det fanns på ica!

Tog en sån där superlång, varm dusch efteråt. Sjöng en fantastisk repertoar, och hoppades att Gavin Degraw skulle komma inskuttandes, och fråga om vi skulle göra en duett ihop.
Men sån tur hade jag inte idag.
Skrubbade mig så det kändes som mitt översta lager skinn lossnade, och blev mjuk som den lenaste babyröven i Sveriges historia!

Nej, nu har jag inte tid att dela med mig av mitt glamourösa liv nu.
Har ett fullspäckat schema: glida till Stefan och prova arbetskläder, mumsa lax med mamsen, bli intervjuad av Sara och slutligen käka våfflor och kolla melodifestivalen med Frejz, Kajsa och Tina.

Ha en helt fantastisk lördag mina vänner, och ovänner.
Det ska i alla fall jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0