2012~01~02

Imorse sov jag ut riktigt ordentligt.
Kunde behövas efter sömnbristen på nyårsafton.

Hej, hej glad tjej!





Att börja dagen med en smoothie gör livet så mycket bättre.
Idag blev det en variant med citronyoghurt, hallon, jordgubbar, banan och lite apelsinjuice.
Salig blandning, jag vet. Men det blev supersmarrigt!



Gled hem till Freja och hade lite maraton av "Once upon a time".
Vi kom inte riktigt fram till om vi gillade den eller inte.
Det var mycket att hålla koll på, med två olika världar osv.
Och vi undrade om man verkligen skulle orka med att följa den många avsnitt.




Pluspoäng för att det finns en otroligt attraktiv polis med..och otroligt heta, manliga prinsar.
Och givetvis att prinsessorna i sagovärlden har så fruktansvärt vackra klänningar!





Vi låg där som två döda knubbsälar tills det blev mörkt ute.
Sen tog jag mig i kragen och begav mig till gymmet, vilket var välbehövligt!
Trodde det skulle vara packat med folk, eftersom halva sveriges befolkning avger nyårslöftet att skaffa sig en slamming body.
Men nejdå, jag var helt ensam!

Det var bara jag, och mitt vackra knä.
Man ska passa sig för det där med att trilla på grusade vägar.



Överdriven konsumtion av både kaffe och cola , resulterade i att jag blev hyperaktiv. Så efter gymmet blev det en långpromenad.
Ja, det här blev ju en rätt så aktiv dag till slut!
Ett perfekt avslut på dagen blev "Love actually", med en härlig leverpastejsmörgås i näven och massa tända ljus i palatset.

Nu ska jag krypa ner i min sköna säng.
Imorgon är det en ny dag, med nya möjligheter!



Kommentarer
Postat av: J

Love your eyes, love your smile:)

2012-01-03 @ 14:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0