Saturday.

Idag är det lördag mina vänner!
Själv har jag varit igång sen klockan sju imorse, känner att jag måste komma igång ordentligt med träningen igen.
Har varit lite fusk hela veckan.
Segt gick det, men jag tog mig igenom passet och slapp skämmas när jag lämnade byggnaden!

Nej, det var ju inte överdrivet mycket folk ute när jag gick från gymmet.


Nu har jag smällt i mig en otroligt fräsch frukost.
Körde på smoothie med färsk ananas, hallon och banan.
Yammie.
Och en liten blandning av keso, kiwi och lite linfrön.




Igår hade jag en supermysig fredagskväll.
Mötte upp Freja vid arenan, sen tog vi pärlan upp till mamma&pappa.
Där var det fullt hus!
Förutom mina kära päron och Ludde, var även systeryster och hennes sambo där, och Tessan.
Så allt som allt var vi en tapper skara på åtta stycken!
Mamma hade fixat världens tacobuffé och jag satt bara där och njöt.
Både av maten och för att det var en sån härlig mysstämning.



På grund av att Frejz skrivit lite galet i sms till mig tidigare på dagen, kom vi in på just det där när folk har sagt/skrivit fel och det blivit sådär sjukt kul.


Några exempel på felskrivningar vi varit med om(men jag tänker inte nämna vem/vilka som klantat sig):

Jättekuk-jättekul
Knulla runt- knalla runt
Kan inte sitta på kuk- kan inte sitta på huk

Nu ska jag ta och tvätta en maskin eller två, innan jag ska bege mig mot arenahallen och heja fram elittjejerna!
Ha en grym lördag nu alla fantastiska och ofantastiska människor.





Kommentarer
Postat av: Anna

Dina frukostar ser alltid så inbjudande ut. Anstränger du dig alltid så mycket?

När är det dags för frågestund?

2012-01-21 @ 11:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0